top of page
  • תמונת הסופר/תMekuvenet

השיר שלי זמין בסטרימינג אבל בלי מילים, מה עושים?

אם חברת ההפצה העבירה את השיר שלכם לפלטפורמות הסושיאל והסטרימינג אבל המילים אינן זמינות לצפייה המשיכו לקרוא את הפוסט הבא


איך המילים של השיר שלי מגיעות לאינסטגרם/טיקטוק/ספוטיפיי וכו?

בשוק המוזיקה הדיגיטלי קיימות מגוון רחב של פלטפורות הפצה, חלקן מספקות שירותים מקיפים כברירת מחדל ומבקשות מכם לספק את מילות השיר עוד בזמן ההגשה, חלקן מספקות שירות חלקי או גובות תשלום נוסף לשימוש בתכונות מתקדמות ולחלקן פשוט אין את היכולת הטכנולוגית לספק לכם שירותי הוספת מילים כחלק מתהליך ההגשה.


ברגע שהשיר והמילים מסונכרנים הם יכולים להיות בשימוש בפלטפורמות סטרימינג/סושיאל.


הוסיפו את המילים באופן ידני

אם חברת ההפצה לא מאפשרת הוספה של מילות השיר תוכלו לעשות זאת באופן ידני בעזרת MUSIXMATCH. מיוזיקסמאצ' היא חברת דאטה איטלקית העוסקת בסנכרון ליריקס לשירים ותרגום מילות השיר לשפות נוספות. כמות נכבדת של מילים לשירים באינטרנט מגיעה מהמשתמשים של מיוזיקסמאצ'.


איפה יראו את המילים של השירים

אם הוספתם את מילות השירים שלכם ל Musixmatch תשמחו לשמוע שהמילים לשירים שלכם ישלחו ממיוזיקסמאצ' לאינסטגרם, טיקטוק, ספוטיפיי, אפל מיוזיק ועוד..



מיוזיקסמאטצ'- לוגו

איך מתחילים?

כנסו לאתר: https://www.musixmatch.com, חפשו את שם האמן שלכם ותבעו עליו בעלות. על מנת לזרז את תהליך האימות- וודאו כי חשבון האפל מיוזיק שלכם לא כולל חשבונות משוכפלים. לאחר שתקבלו את האישור תוכלו להוסיף באופן ידני מילים לשירים שלכם. במידה ויש ברשותם חשבון ספוטיפיי פרימיום- המערכת תאפשר לכם גם לסנכרן את השירים (להתאים את תזמון הופעת המילים לזמן בו הן נאמרות).


נתקלים בבעיה? אשמח לסייע. ליצירת קשר לחצו כאן

bottom of page