top of page
  • תמונת הסופר/תMekuvenet

לוח הופעות דיגיטלי: סונגקיק או בנדסאינטאון?

מהן פלטפורמות לפרסום אירועי מוזיקה? איך מצטרפים? במה הן מועילות? כמה זה עולה? כל המידע בפוסט הבא.

לוגו סונגקיק (songkick)

סונגקיק (songkick) היא פלטפורמה דיגיטלית לפרסום אירועי מוזיקה שנוסדה בשנת 2007. סונגקיק למעשה מאפשרת לכל אחד ממליוני המשתמשים הרשומים שלה לעקוב אחרי אמנים, לקבל התראות כאשר הם מגיעים להופיע באזור ולהגיע בקלות למקורות מכירת הכרטיסים.


איזה מידע ניתן לכלול באיוונטים של סונגקיק?

כאשר אתם פותחים אירוע ב songkick המערכת תאפשר לכם לעדכן את שם המופע, תאריך ושעת ההופעה, מקום האירוע, ליינאפ, קצת אודותכם וכמובן- קישור לאתר מכירת כרטיסים.


יתרונות נוספים

ממשק הניהול של הפלטפורמה מאפשר לכם לסנכרן את לוח ההופעות מסונגקיק ישירות לעמודי האמן הרשמיים בספוטיפיי, סאונדקלאוד, בנדקמפ, פייסבוק איוונטס, אתרי אינטרנט ועוד..


כמה זה עולה?

הפלטפורמה לא גובה תשלום מהמשתמשים או מהאמנים עבור השימוש. חלק מתכונות ממשק הניהול מצריכים ניסיון בניהול מדיה דיגיטלית ולכן אם תעזרו באיש מקצוע תיגבה מכם עלות הקמה/דמי תחזוקה.


לוגו באנדסאינטאון (Bandsintown)

באנדסאינטאון (Bandsintown) היא פלטפורמה נוספת לקידום אירועי מוזיקה. כמו סונגקיק- גם היא נוסדה בשנת 2007 וגם היא מספקת למשתמשי הפלטפורמה מידע אודות הופעות ואירועי מוזיקה מקומיים. לפי הדיווחים, לבאנדסאינטאון יש עשרות מליוני משתמשים ברחבי העולם.


איזה מידע ניתן לכלול באיוונטים של Bandsintown?

כאשר אתם פותחים אירוע ב-בנדסאינטאון המערכת תאפשר לכם לעדכן את שם המופע, תאריך ושעת ההופעה, מקום האירוע, ליינאפ, אודותכם וכמובן- קישור לאתר מכירת כרטיסים.


יתרונות נוספים

ממשק הניהול של הפלטפורמה מספק לכם סטטיסטיקה ותובנות אודות ביצועים וקהלים, מאפשר לשלוח ניוזלטר לעוקבים, לשלוח התראות לעוקבים כאשר עולה אירוע חדש, לעשות קמפיינים ממומנים, לקשר בין הפלטפורמה לנכסים דיגיטליים נוספים ועוד.. בנוסף- לוח ההופעות של באנדסאינטון יכול להסתנכרן ללינקטרי, לאתר האינטרנט שלכם ולשזאם.


כמה זה עולה?

הפלטפורמה לא גובה תשלום מהמשתמשים או מהאמנים עבור השימוש הסטנדרטי, ומאפשרת ביצוע קמפיינים בתשלום. חלק מתכונות ממשק הניהול מצריכים ניסיון בניהול מדיה דיגיטלית ולכן אם תעזרו באיש מקצוע תיגבה מכם עלות הקמה/דמי תחזוקה.


בנדסאינטאון או סונגקיק, מה לבחור?

שתי הפלטפורמות אינן גובות תשלום עבור השימוש אבל על מנת להפיק מהן את המיטב צריך לשמור על עמודי האמן פעילים, רלוונטיים ועדכניים בעיני הקהל. לקשר אותם ליתר הנכסים הדיגיטליים שלכם ולדאוג לתחזוקה קבועה.


לייעוץ, ניהול קטלוג מוזיקלי ושירותי דיגיטל לחצו כאן

bottom of page