top of page
  • תמונת הסופר/תMekuvenet

איך לקבל גישת ניהול לדפי אמן באפל מיוזיק, ספוטיפיי, טיידל וחנויות הסטרימינג הגדולות

פלטפורמת ההפצה פתחה עבורכם פרופילים רשמיים באפל מיוזיק, ספוטיפיי ועוד שלל פלטפורמות סטרימינג אבל אין לכם גישת ניהול לעמוד האמן? הפוסט הבא הוא עבורכם


ספוטיפיי לאמנים

מרבית פלטפורמות ההפצה יסייעו לכם בקבלת גישה לדף האמן שברשותכם, אבל אם נתקלתם בבעיה תוכלו לעשות זאת גם באופן עצמאי. כדי לקבל גישה לחשבון שלכם בספוטיפיי לאמנים תצטרכו להיכנס לקישור הבא: https://artists.spotify.com, לחפש את פרופיל האמן שלכם ולמלא טופס קצר. הליך ההזדהות יזורז במידה ותזדהו באמצעות אחד מנכסי הסושיאל מדיה שלכם.

גישת אמן לספוטיפיי

אפל מיוזיק לאמנים

על מנת לקבל גישה לפרופיל שלכם באפל תצטרכו להיכנס לקישור הבא: https://artists.apple.com, לחפש את פרופיל האמן שלכם ולמלא טופס קצר. הליך ההזדהות מולחנות המוסיקה של אפל מתבצע באמצעות Apple ID. אם אין לכם אחד במהלך הרישום תוכלו לפתוח חשבון.


עובדת בונוס: אפל רכשו את shazam מה שאומר שברגע שתעדכנו את הפרופיל שלכם באפל הוא יעודכן גם בשזאם


דיזר לאמנים

על מנת לקבל גישה לפרופיל שלכם בזידר תצטרכו להיכנס לקישור הבא: https://creators.deezer.com/user/login , לחפש את פרופיל האמן שלכם ולמלא טופס קצר. הליך ההזדהות יזורז במידה ותזדהו באמצעות אחד מנכסי הסושיאל מדיה שלכם

אמזון מיוזיק

על מנת לקבל גישה לפרופיל שלכם באמזון תצטרכו להיכנס לקישור הבא: https://artists.amazon.com, לחפש את פרופיל האמן שלכם ולמלא טופס קצר. הליך ההזדהות יזורז במידה ותזדהו באמצעות אחד מנכסי הסושיאל מדיה שלכם.


טיידל (TIDAL)

על מנת לקבל גישה לפרופיל שלכם בטיידל תצטרכו להיכנס לקישור הבא: https://tidal.com/forartists, לבצע רישום קצר, לחפש את פרופיל האמן שלכם ולהזדהות באמצעות אחד מנכסי הדיגיטל שלכם.





לייעוץ, ניהול קטלוג מוזיקלי ושירותי דיגיטל לחצו כאן




bottom of page