המונח (EPK (electronic press kit או בעברית- ערכת תקשורת/מדיה קיט, מתייחס למסמך דיגיטלי שבו אמנים/יוצרים/מוזיקאים מרכזים מידע אודות העשייה והפעילות שלהם לצורך יחסי ציבור, גיוס משקיעים, לקוחות, מפיקים, שדרנים וכיוב'.
למה אתם צריכים EPK?
ברגע שיש לכם מדיה קיט אתם יכולים לשלוח אותו בקלות לכל כתובת רלוונטית שיש לכם עניין לקבל ממנה הכרה. אלו יכולים להיות שדרני רדיו, מפיקי פסטיבלים, כתבי בידור, מובילי דעה. כל מי שאתם רואים בו פוטנציאל אפשרי לקידום הקריירה .
מהם היתרונות של אתר תדמית/EPK דיגיטלי?
היתרון הגדול ביותר הוא ה-discovery. בוקרים של פסטיבלים/שדרנים/כתבי מוזיקה או אנשי מקצוע מעניינים אחרים, יכולים להיחשף למוזיקה שלכם דרך יוטיוב או ספוטיפיי ושם זה בדיוק המקום לתת להם קישור לאתר שבו אתם מציגים את כל הפעילות המוזיקלית שלכם.
מה מוזיקאים צריכים לכלול במדיה קיט שלהם?
אודות/BIO: האודות שלכם צריך לכלול בין 3-5 פסקאות שבהם אתם מספרים מי אתם, מה אתם, איך אתם מיוחדים, קצת היילטים משיאי הקריירה. משהו שיגרום לקורא להתעניין, להסתקרן.
תמונות: טובות, מקצועיות, ברזולוציה הגונה, תמונות שמעבירות את הווייב שלכם.
מוזיקה + וידאו: הטמעה של כמה שירים וקליפים.
הופעות: היילייטים משיאים בהיסטוריית ההופעות וציון של הופעה קרובה מיוחדת.
תקשורת: ציטוטים נבחרים מאזכורים תקשורתיים.
דיסקוגרפיה: תצוגה בהתאם לכמות האלבומים שהוצאתם.
דרכי התקשרות: שם ומייל של מנהל ובוקר, קישורים לערוצי סושיאל פעילים.
בונוס: אם בחרתם "להחביא" באתר עמוד ייעודי לתקשורת. הכניסו אליו קובץ שניתן להורדה ובו חומרים שאמצעי תקשורת צריכים (תמונות לפרינט, לוגו שלכם, קומוניקט, כל דבר שיוכל לזרז את האזכור שלכם).
מוציאים שיר חדש? צריכים עזרה בהפצה, קידום או בניית אתר תדמית?
בואו נדבר! לחצו כאן והשאירו לי פרטים
Commentaires